Isnin, 11 Jun 2012

Tentang Perasaanku .....

Hye2 blogger ... Dah lame tak update story kat sini kan kan ...? Maklumlah busy laa katekan ...huhu .. Anyway , I have story to tell about myself ... sob2 ... But ini story sedih laa jugak kott ..hmmm =(  Nak tanye nie , korang pernah buat salah tak ? Tipu laa tak tak pernah kan kan ..?
Same as me laa , all human make mistake right ? Kita nie bukan sempurna mane pun yg tak lari dari buat salah sesama manusia , right ?  I know i'm not perfect , but i have feeling dear , =(  Forgive me if i do mistake at you ... I hope that our relay will be go on till the end of my life dear .. =(  Saya hargai relationship kite nie , but saya kena kuat terima dugaan dr - Nya ... Mungkin Allah nak uji saya bila bersama dengan awakk .. Ok , Saya accept ! Tp maafkanlah diri ini sekiranya ada buat salah dekat awak ... Saya sedar saya tak sesempurna mane pun ... =( Alahaiiii , berlinang air mate nie .... Saya nak awak tahu yg saya sayangkan awak ... Kalau boleh nak sehidup semati dengan aak smpai bila - bila .. =(  InsyAllah ..... 
Ok laaa , tak laa story panjang - panjang lg , nnty banjir pulak rumah nie dengan air mate nie saje ... Hope enjoy ! Sob - sob .... 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan